Program magazynowy dla małych firm – przegląd 3 systemów.

Program magazynowy dla małych firm – przegląd 3 systemów.

Istnieje wiele różnych rodzajów oprogramowania magazynowego, które mogą być używane przez małe firmy. W tym artykule omówimy w czym pomaga program magazynowy oraz porównamy główne cechy 3 systemów oprogramowania do zarządzania magazynem, które są obecnie dostępne.

Istnieje wiele różnych rodzajów oprogramowania magazynowego, które mogą być używane przez małe firmy. W tym artykule omówimy w czym pomaga program magazynowy oraz porównamy główne cechy 3 systemów oprogramowania do zarządzania magazynem, które są obecnie dostępne.

W czym pomaga program magazynowy?

Systemy zarządzania magazynem (WMS) to rozwiązania programowe do obsługi towarów, takie jak kompletacja i pakowanie, fakturowanie i wysyłka. Mogą być zintegrowane z innymi rozwiązaniami do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) lub używane jako samodzielne aplikacje.

– Możesz stworzyć bazę danych wszystkich swoich towarów i łatwo je śledzić.

– Możesz przechowywać i zarządzać towarami, które otrzymujesz, a także procesem ich otrzymywania.

– Możesz kontrolować poziomy zapasów, kompletowanie zamówień i planowanie dostaw.

– Możesz informować o niskich stanach magazynowych w magazynie i automatycznie generować dokumenty magazynowe.

– Możesz przygotowywać raporty i eksportować je do plików PDF, które następnie można udostępniać współpracownikom i klientom.

1. LoMag

Jedna z najpopularniejszych aplikacji wśród MŚP – oprogramowanie do zarządzania magazynem LoMag. Jest łatwy w użyciu, prosty w konfiguracji i wspiera zaawansowane scenariusze. Posiada intuicyjny interfejs, umożliwiający sprawne zarządzanie magazynem za pomocą różnych narzędzi. Zapewnia dostęp do w pełni konfigurowalnej bazy towarowej, obsługuje różne scenariusze, takie jak LIFO i FIFO. Współpracuje ze skanerami, kolektorami danych, drukarkami fiskalnymi i drukarkami etykiet.

Oprogramowanie posiada dodatkowe moduły:

  • Faktura – umożliwia wystawianie faktur i paragonów
  • Elektroniczna Platforma Fakturowania (PEF) – pozwala na wystawianie faktur i paragonów za pośrednictwem systemu eFaktura.gov.pl
  • Elektroniczna Platforma Fakturowania (PEF) – umożliwia wystawianie faktur i rachunków za pośrednictwem systemu eFaktura.gov.pl
  • Rezerwacje – pozwala na tworzenie i zarządzanie rezerwacjami
  • Oferta – pozwala na tworzenie ofert i obsługę zamówień
  • Wypożyczalnia – dla firm zajmujących się wypożyczaniem produktów

Możliwa jest również integracja z serwisami sprzedaży internetowej innych firm. Na przykład PrestaShop, Allegro REST API, Click Shop, SkyShop, BaseLinker czy Shoper.

2. Subiekt GT

Jeden z najpopularniejszych programów dla małych firm. Przeznaczony jest do wspomagania sprzedaży, magazynowania i innych zadań. Pozwala na prowadzenie bazy danych klientów, kontrahentów i towarów. Pozwala również na przygotowywanie różnych raportów, takich jak sprzedaż, stany magazynowe czy zapasy.

To oprogramowanie jest idealne dla każdej firmy, która sprzedaje produkty lub usługi, ponieważ ma w pełni zintegrowane rozwiązanie z kasami i drukarkami, które obejmuje wiele aplikacji programowych, takich jak księgowość, zarządzanie zapasami i raportowanie.

3. Comarch ERP Optima Handel

Oprogramowanie do zarządzania magazynem, które pomaga właścicielom firm zautomatyzować operacje, uprościć procesy i poprawić wydajność. Obejmuje zarządzanie magazynem, inwentaryzację, konta i zarządzanie zasobami ludzkimi. Możesz również użyć systemu do zarządzania zamówieniami, wysyłkami, informacjami o klientach i nie tylko. Posiada wszystkie potrzebne funkcje z wieloma różnymi terminalami i innymi urządzeniami, a także zintegrowany z usługami przewoźników.

Dodaj komentarz