Posiadasz telefon w sieci T-Mobile i zastanawiasz się jak sprawdzić stan konta na swojej karcie pre-paid? Kontrolowanie wydatków to niewątpliwie ważny element życia codziennego, co tyczy się również wydatków za usługi telekomunikacyjne. Jeśli nie wiesz jak możesz to sprawdzić, tutaj dowiesz się jakie są możliwości, a jest ich kilka.

Opcja posiadania numeru telefonu na kartę, jak każda oferta ma swoje plusy i minusy, niewątpliwą zaletą tego typu oferty jest to, że nie ma możliwości otrzymania zbyt wysokiego rachunku, tak jak może zdarzyć się w abonamencie, minus to brak pieniędzy na karcie w najmniej oczekiwanym momencie. Właśnie dlatego możliwość sprawdzenia stanu konta i wydatków na rozmowy jest tak istotna i przydatna.

Sprawdzenie saldo konta w T-Mobile – sposoby

  1. Najszybszym i najwygodniejszym sposobem na sprawdzenie stanu konta w T-Mobile jest wpisanie kodu *101# na klawiaturze i zatwierdzenie go zieloną słuchawką, dzięki czemu otrzymamy SMS-a zwrotnego na nasz telefon, z informacją o aktualnym stanie konta i datą jego wygaśnięcia.
  2. Drugim sposobem na sprawdzenie salda konta w sieci T-Mobile jest skorzystanie z infolinii, choć ten proces może być zdecydowanie bardziej długotrwały ze względu na często długie oczekiwanie na połączenie. Aby skontaktować się z infolinią w celu uzyskania informacji o stanie konta, wystarczy zadzwonić pod numer *9602. Cena za minutę połączenia zależy od obecnej taryfy jaką mamy na karcie.
  3. Kolejna możliwość to zainstalowanie na swoim smartfonie nowoczesnej aplikacji na telefon. Gdy nasz telefon posiada system android, aplikację znajdziemy pod nazwą konto T-Mobile na kartę, w przypadku gdy nasz telefon posiada system IOS, nazwa aplikacji to Mój T-Mobile. To świetna sprawa dla osób podążających za duchem czasu, aplikacja umożliwia bowiem nie tylko szybkie i co równie istotne bezpłatne sprawdzenie stanu konta oraz daty jego ważności, ale również oferuje możliwość szybkiego doładowania telefonu. Dodatkowo posiadając smartfon z systemem android, możemy na ekran główny naszego telefonu umieścić widgeta z najważniejszymi informacjami, stale mając na oku stan naszego konta.
  4. Czwarty już sposób na sprawdzenie stanu konta to Usługa Cykliczny SMS. Pozwala ona na zupełnie darmowe sprawdzenie stanu konta poprzez cykliczne smsy, które będą powtarzane co dwa tygodnie z informacją o saldzie naszego konta, aktywnych pakietów, a także posiadanych darmowych i promocyjnych minut. Aktywacja usługi następuje poprzez wpisanie kodu *100*45#, usługę można aktywować też dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta lub dokonując tego przez internet. Aby usługę wyłączyć, trzeba wpisać na klawiaturze telefonu kod *100*45*2# i zatwierdzić go zieloną słuchawką.